Rejestracja Karty
Pomoc - Rejestracja Karty
Numer karty
w tym polu proszę podać numer posiadanej karty SeB@
Pole wymagane
Jeżeli nie posiadasz jeszcze karty, możesz wypełnić oraz przesłać nam wniosek o wydanie karty. Wniosek można również złożyć bezpośrednio w Punkcie Obsługi Klienta.
Hasło
w tym polu proszę podać hasło, które będzie służyło logowaniu się do konta SeB@
Pole wymagane
Długość hasła powinna być z zakresu 8-30 znaków
Dopuszczalne są małe i wielkie litery, cyfry oraz następujące znaki zpecjalne: ~!@#$%^&*()_+`-=.
Wielkość liter ma znaczenie
Dla bezpieczeństwa, prosimy nie podawać tego samego hasła, co w przypadku "Hasła do weryfikacji" (podanego podczas składania wniosku o wydanie karty).
Potwierdź hasło
w tym polu proszę podać ponownie hasło, aby uniknąć błędów (tzw. "literówek")
Pole wymagane
w tym polu proszę podać swój adres E-mail
Pole wymagane
Na wskazany adres zostanie wysłany link aktywacyjny dla konta oraz przyszłe powiadomienia (np. zmiana statusu transakcji)
Jeżeli podawali Państwo adres E-mail podczas składania wniosku, podczas rejestracji należy podać ten sam adres
Jeżeli nie pamiętają Państwo adresu E-mail, proszę skontaktować się z Punktem Obsługi Klienta
Potwierdź E-mail
w tym polu proszę podać ponownie adres E-mail, aby uniknąć błędów (tzw. "literówek")
Pole wymagane
Hasło do weryfikacji
w tym polu proszę podać specjalne hasło, służące do weryfikacji właściciela karty, podane przez użytkownika (właściciela karty) podczas składania wniosku o wydanie karty
Pole wymagane
Jeżeli hasło do weryfikacji nie zostało podane na wniosku lub podczas samego wydawania karty, należy je uzupełnić telefonicznie lub osobiście w Punkcie Obsługi Klienta
Wielkość liter ma znaczenie
Regulamin
przed wysłaniem formularza, należy zaakceptować Regulamin korzystania z biletu elektronicznego
Test "reCAPTCHA"
przed wysłaniem formularza, należy prawidłowo rozwiązać test "reCAPTCHA"
Co to jest "CAPTCHA" (Completely Automated Public Turing test to tell Computers and Humans Apart)? – rodzaj techniki stosowanej jako zabezpieczenie na stronach www, celem której jest dopuszczenie do przesłania danych tylko wypełnionych przez człowieka.
Po prawidłowej rejestracji, na podany adres email zostaje wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym. W celu dokończenia aktywacji należy postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi w przesłanej wiadomości.
Jeżeli wiadomość z instrukcją aktywacji konta nie dotrze po kilku minutach, proszę sprawdzić folder "SPAM" w Państwa skrzynce pocztowej.
Przy rejestracji karty, należy wpisać ten sam adres email, który był podany przy składaniu wniosku o wydanie karty. Jeżeli adres email nie był podany, proszę zrobić to teraz.
W celu zmiany przypisanego do konta adresu email proszę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta
Jeżeli nie posiadasz jeszcze karty, możesz przesłać nam wniosek o wydanie karty. Wniosek można również złożyć bezpośrednio w punktach personalizacji.